Yâdigâr mektûblar 8.mektûb

 Ve aleyküm selâm kıymetli kardeşim Enver bey 

Sıhhat ve selâmet haberlerinizi ve hayırlı duâlarınızı bildiren mektûbunuzu okudum. Bu harfler [İslâm harfleri] elinize çok yatkın, çok uygun olmuş; diğer harfleri bu kadar muntazam yazmamış idiniz. Cenâb-ı Hak sizi her bakımdan, İslâmiyyetin her kemâline uygun olarak halk etmiş. Bu mektûbunuz çok kıymetli bir eserdir. Diğer mektûbunuzun zulmeti nerede, bu mektûbunuzdaki nûrâniyyet nerede!

1- Zarûrî olan malzemeyi şübhesiz almak lâzımdır.

2- İplik, zarûret olmadıkça haricden almayın. Muhtelif tüccarların iplikleri birbirine karışabilir. Bayram usta için müşkil olur. Fakat zarûret müstesnâdır.

3- Bayram Usta'ya selâm ve duâlar ederim.

4-Sizin zahmetlerinizi, yorgunluklarınızı düşününce sizden utanıyorum. Hakkınızı nasıl helâl ettirebileceğim diye üzülüyorum. Derslerinize iyi çalışınız. Bizim yüzümüzden dersten geri kalmayınız. Kuleli'de Orhan'dan [Dilmaner] mektûb aldım. Memnûn oldum. Duâlar ederim. Cevâb yazamıyorum. Özür dilerim. Çok mektûblar geliyor. Okumağa bile vakit bulamıyorum. Haftada 29 saat dersim var. Seâdet-i Ebediyye'nin fihristi de meşgul ediyor. Onun için kusuruma bakmasınlar. 

Arkadaşlarıma, hepinize selâm ve duâlar eder, duâlarınızı beklerim efendim.

Birâder-i dînî [din kardeşiniz]

Hüseyn Hilmi 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder