Rabbime karşı samimiyim

 *Enver ağabeyimiz rahmetullahi aleyh” Buyurdu ki:

*Bu dünyada insan sıkılmıyorsa, o zaman gerçek hayatı tanımıyor demektir.* İnsanların dünyadaki hayatı ana rahmindeki çocuk gibidir. Hayatın üç safhası var çünkü. Ana rahmindeki hayat, dünyadaki hayat, ondan sonra âhiret hayatı. *Vazgeçemediğimiz bazı şeyler vardır, şayet vazgeçersek mahvoluruz. Bir tanesi kalite, vazgeçemezsin.* Kalite yoksa ben yokum. *İkincisi ihlâs, yoksa ben yokum.* Yani yaptığımız işi Allah için yapmak, Türkçe’si samimiyetle yapmak. Allah samimi insanları sever, ikiyüzlü insanları, sahtekârı sevmez. *Üçüncüsü de, kimliğimizi mutlaka koruyalım, kaybetmeyelim.* Kimlik yoksa ben niçin burada durayım? Ben kimliğimi korumak istiyorum. Ben Müslümanım ve Türküm, samimiyim. Kime karşı? Rabbime karşı samimiyim.

2 yorum:

  1. Bu siteyle ilk defa karşılaştığında çok hayret etmiştim.Gerçekten çok yararlı bilgiler vardı ve özenle hazırlanmış bir çalışmanın mahsulü olduğu anlaşılıyordu.Siteyi cihazıma kaydettim ve hergün devamlı bir miktar okuyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gün batarken gördüğüm son ışık23 Haziran 2024 10:53

      Ali Rıza bey blogumuz hakkında ki bu güzel yorum için çok teşekkür ederiz efendim. Lütfen din ve dünya saadetimiz için dua ediniz.

      Sil