Kağıt parçalarının üzerinde diploma yazması neyi değiştirir?


Kağıt parçalarının üzerinde diploma yazması neyi değiştirir? Allah'a yaklaştırmayan, teheccüde kaldıramayan ilim bizim için ilim midir?
“Ne tatlı bir kızınız var” diyorum. 
“Kızım tatlı da, Kpss’yi kazanamadı daha.
İnşaallah bu yıl kazanır da bir işi olur” diyor annesi...
Salih ameller listesinde Kpss’yi kazanmak diye bir madde vardı da ben mi bilmiyorum. Kitapta ilk emir oku değil miydi? 
Kpss’yi kazan diyen bir emir vardı da ben mi bilmiyorum?
Bir deste diploma olmuş gencin elinde 
ama henüz okumayı bilmiyor hayret…
Bırakın hayatı, kendisini bile okuyamıyor daha ne acı… 
Rabbini, Kitabını, yaratılış gayesini bilmiyor ne büyük bir yoksunluk!
Biz evladımızın sınavlarını, notlarını takip ederken, onu sevmeyi unuttuk farkında mıyız? Beyni kaygılarla dolu, tevekkülü tanımayan mutsuz bir evlat yetiştirdik farkında mıyız?
Çocuklarımızın, kaçırdığı Namazlarına değilde, 
kazanamadığı sınavlara yanıyorsa içimiz, 
önce biz neleri kaybettiğimizi düşünelim!
Taştan yapılmış putları geçelim. 
KPSS diye yok olası bir put var artık farkında mıyız ?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder