Hüseyin Hilmi Işık hocamızın ve Süleyman Kuku efendinin gördükleri rüya

   Rüyâda onları gördüm.Bizim yattığımız koğuşa geldiler.En yakın üç dört talebesi,ya'ni arkadaşlarımın yatakları yan yana idi.Birimizin yataklarında yatacaklardı ve her arkadaş,kendisinin yatağına gelmelerini istiyordu.O arzu ile yüzlerine bakıyorduk.Buyurdular ki: "Yorgunum,Süleyman'ın yatağında yatmak istiyorum."

   Geldiler,berâber yattık. Bir taraftan seviniyor,bir taraftan kusûr ve günâhlarımı düşünüp üzülüyordum.Sabahleyin,bu rüyâyı kendilerine arz edince:Ben de bu gece Efendi hazretlerini gördüm;Senin gördüğün gibi, o da benim yatağıma geldi ve berâber yattık" buyurdular.Bu tetabuk ve tevafuka ayrıca sevindim.Demek ki,hoca talebe münâsebetleri böyle olurmuş,diye içimden geçti.

Kaynak: (Gün batarken gördüğüm son ışık) Sahife:188-189 (Süleyman Kuku)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder