♦️ ON CÜMLE

Muhammed bin Hişâm anlatır: Ma’rûf-ı Kerhî bana; “Sana; dünya ve ahiret saadeti için on cümle öğreteyim. Böyle dua edenin duası kabul olur” dedi. “Yazayım mı” dedim. “Hayır, Behr bin Hâris nasıl tekrar ederek bana öğrettiyse, ben de aynı şekilde sana öğretirim” diyerek şu hadisi bildirdi:


🌹 Her namazdan sonra, şu on cümleyi söyleyenin dualarını Allahü teâlâ kabul eder:

1- Dinim için Allah bana kâfidir.

2- Dünyam için Allah bana kâfidir.

3- [İki cihan] endişelerim için Allah bana kâfidir.

4- Haset eden için Allah bana kâfidir.

5- Bana haksızlık eden için Allah bana kâfidir.

6- Kötülük etmek isteyen için Allah bana kâfidir.

7- Ölüm anında Allah bana kâfidir.

8- Kabirde Allah bana kâfidir.

9- Mîzanda Allah bana kâfidir.

10- Sıratta Allah bana kâfidir.

Kendisinden başka hiçbir ilâh olmayan Allah bana kâfidir. Ona tevekkül eder, Ona yalvarırım.


📚  [Hadîs-i şerîf - Nevadir-il Usul, Hakim-i Tirmizi]

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder